logo

Meer informatie? Bel 0251 260 900 of e-mail




Webcare

 

De invloed van Webcare op de klantbeleving wordt steeds groter, daarom zijn er meer en meer organisaties bezig met het ontwikkelen van een multimediastrategie. Maakt uw organisatie ook gebruik van verschillende online kanalen? Maar is het geen optie om deze kanalen 24/7 bij te houden dan biedt A2 antwoordservice de uitkomst.

Op het gebied van Webcare is er veel mogelijk binnen A2 Antwoordservice. Wij kunnen standaardvragen die via uw social media kanalen, Whatsapp of webchat binnenkomen beantwoorden op basis van uw instructies. U kunt ons ook inschakelen om met een bepaalde frequentie basis berichten te plaatsen op uw social media kanalen. Verder stimuleren we dat goede berichten over uw bedrijf op zullen vallen bij uw doelgroep, door ze op de juiste plaatsen te posten. En dat alles doen we desgewenst op 24/7 basis.

Het doel van Webcare is onder andere de klanten op een positieve manier te beïnvloeden en te zorgen voor een optimale klantbeleving. Daarnaast draagt Webcare bij aan een hoog niveau van uw klantenservice, versterkt public relations en realiseert uw marketingdoelstellingen. Kortom Webcare biedt u enorme kansen.

 

Whatsapp logo Free Icon Facebook Logo Button Free Icon