logo

Meer informatie? Bel 0251 260 900 of e-mail




Antwoordservice

 

A2 Antwoordservice is gespecialiseerd in het beantwoorden en inhoudelijk afhandelen van inkomende telefoongesprekken voor grote bedrijven, overheidsorganisaties en semioverheid organisaties. De focus van onze telefoonservice ligt op het professioneel afhandelen van de telefoongespreken, waarbij continuïteit, deskundigheid en betrouwbaarheid belangrijke begrippen zijn.

Door met scripts, internet en systemen van klanten te werken, bereikt A2 Antwoordservice een inhoudelijke oplosgraad van gemiddeld 85 procent van de binnenkomende gesprekken. Onder het inhoudelijk afhandelen van gesprekken verstaat A2 Antwoordservice niet alleen het telefonisch antwoord geven of doorverbinden, maar ook het opsturen van folders, brochures of formulieren, het doorgeven van storingsmeldingen, het aannemen van telefonische bestellingen, het plannen van verschillende soorten werkzaamheden, etc.

De mogelijkheden binnen A2 Antwoordservice zijn enorm. Wij als contact centrum merken dat elke organisatie verschillend is met haar eigen wensen en behoeften. Daarom leveren wij passend maatwerk wat aansluit bij de bedrijfsvoering van uw organisatie.

Het is voor uw organisatie mogelijk om de telefonie alleen uit te besteden tijdens kantooruren, maar ook uw 24/7 bereikbaarheid kunnen wij voor u regelen.